Om Oss

Midt-Norges største seilforening

Trondhjems Seilforening ble stiftet i 1895. Det har vært full aktivitet i foreningen siden, utenom i årene 1940-45. Foreningen har i dag i rundt 600 medlemmer som seiler ca. 160 båter. Trondhjems Seilforening er tilsluttet Norges Seilforbund og er Midtnorges største. Vi har to eiendommer med mulighet for utleie, horav én må du være medlem hos oss for muligheten. Vi har tilbud tilbud som Regatta, Jolle og Ynglig som gir et bredt spekter for deg som ønsker å aktivt drive med seiling.

Mest Aktuelle Forespørsler

Havn

Informasjon om havneplass og opplag finner du under Havn. For mer informasjon og forespørsler relatert til dette, kontakt havnesjefen .

Seiling for Barn og Unge

Vi har et aktivt jollemiljø for barn og ungdom. Mer informasjon finnes på jollegruppens egne sider.

Styret i TSF krever politiattest for alle som skal utføre oppgaver som i vesentlig grad innebærer et tillits- eller ansvarsforhold overfor mindreårige eller mennesker med utviklingshemming!

Leie av Klubbhuset på Skansen

Informasjon og utleiepriser for klubbhuset finner du på Klubbhus siden. Ønsker du å leie klubbhuset vårt på Skansen, send en forespørsel via beststillings-kjemaet til hussjefen.

Seilerhytta på Tautra

Cuba er TSF sitt hytteanlegg på Tautra og er åpent for utleie til både medlemmer og andre. Mer informasjon får du ved å kontakte Hyttesjefen per e-post

TSF Styremedlemmer og Komitéledere

Styremedlemmer: