Oppstart av høstsesong regatta

Det har vært pause i regattaseiling i sommer, men snart starter vi opp igjen med flere fine arrangement – noe for enhver smak håper vi.

14. august starter vi på igjen med onsdagsregatta. Det er fortsatt mulig å melde seg på for de som ikke har gjort det allerede. Mer info og lenke til påmelding finner dere her.

18. august arrangerer vi Doublehanded Høst som er en seilas på faste merker i fjorden. Enklere blir det ikke, du trenger ikke et stort mannskap, det er god tid til manøvrering rundt merkene og du er hjemme igjen til middag samme dag. Mer info og lenke til påmelding finnes her.

For dere som trives best med baneseilas, blir det TSF Klubbmesterskap den 31. august. Det blir en full dag med seiling utenfor Skansen, aftersail og resultatservice på klubbhuset. Mer info og lenke til påmelding finnes her.

Sesongens siste distanseseilas blir lørdag 28. september med Høstpokalen. Mer info kommer i løpet av august, så følg med både på TSFs nettside og Facebook-side.

Hilsen Regattakomiteen

Trondhjem Seilforening